Stan idag med underbaraste Emilie!

Godmorgon på er!

Vet att det är väldigt tidigt just nu, men jag måste plugga innan jag och Emilie sticker till stan. Det ska bli underbart skönt att få titta i butiker. Kändes som om det var åratal sedan..(Någon månad antar jag) Men det ska iallafall bli skitkul. Träffa den bruden är inte helt fel! Juste jag hann inte slänga in ett inlägg precis innan jag drog till Evelina. Men jag tittade förbi vid kvart över åtta? Jag tog halv åtta bussen till stationen och bytte sedan till hagviken. Men då kom jag på att jag kunde lika gärna tagit åtta bussen.. För då går det först till skörby sen direkt till hagviken. Alltså 305. Så då åkte jag typ buss i 45 min kändes det som. Onödigt om ni frågar mig.

Men kvällen igår var riktigt mysig. När jag kom dit så började vi genast prata och bara ha det bäst. Sen märkte vi på Anna att det hade hänt något.. Och det hade vi, så vi tog hand om älskade Annapanna. Sen drog vi till sjön i hagviken och skulle mysa. Det gjorde vi också, men det hade blivit liiiite mysigare utan knotten..! Fyfan, vad det kliar överallt! Usch. dom borde inte få finnas..  Men vi gick hem ganska på direkten. Så satt vi hemma och prata ännu mera. Skratt blev det också. Jag kom hem vid tolv. Sen sov jag som en stock. - Nu måste jag pluggggga..

Bilder!


Evelina, Shannon och Bella!


Shan!


Ego pic med tusen knott runt mig.

Men jag kommer inte hinna slänga in ett inlägg innan jag åker,
så jag skriver när jag kommer hem!

Ha en bra dag! Pussssar

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0