Sommar väder ute!

Tjenamittbena.

Har kommit hem från skolan nu. Det gick bra, hade syslöjd på morgonen.. Men jag kände att jag var lite lost.. Så jag gick ner till hemkundskapen och när jag kom in så vände jag på klacken och garvade.. haha! Kände verkligen att något var fel, men jag hade så brottom satt jag hann inte tänka på de! Angående om New York jag och mamma ska åka dit när jag har gått ut gymnasium!! Jag vet att det är några år kvar, men hallå? Bättre än aldrig!  Gud vilket fint väder det är ute!? Varmt och skönt. Nu börjar man känna att det snart är sommarlov. Vid halv fem så blir det samma race. Alltså barngympan. Har ingen aning om vad vi ska göra, fast jag har planeringen hemma.. haha! Men det blir väl lite lekar och hinderbanor. Ikväll ska jag också göra klart ett svenska arbete. Help me mami! 


Say whaat!?

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0