Someone new

Hej!

Dagen idag har varit bra! Det blir bara bättre och bättre! Såååå skönt! Orkar inte gråta mer.. Jag har skrattat väldigt mycket idag, och det kändes som om det var ett tag sen. slutade 5 över tre! Vid sex har jag träning. Och det måste gå bra för det är sista träningen innan tävlingen som är på lördag! Vi åker imorgon vid halv fem! JAG ÄLSKAR LAGET! Hoppas det kommer gå bra, eller det kommer gå bra och vi kommer komma till final för vi är bäst! Ska snart åka med pappa och köpa lite saker som ska med imorgon! Bara så ni vet så kommer det tyvärr inte bli något inlägg alls i helgen.. Men jag lovar att det kommer massa bilder! Slänger nog in ett inlägg lite senare ikväll, efter träningen förmodligen! Inga läxor eller prov imorgon. Så jag kan ta det lungt ikväll!


Är bäst!

Ha en bra kväll, puss på er!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0