Så varmt uteeeee

Tjenamittbena!

Har kommit hem från Enköping nyss! Jag, mamma, Linus och mormor var där och tittade lite i butiker. Okej, det var inte många butiker, menmen. Kom iallafall hem med en oversixe tröja! 149 kr på Åhléns! Vi gick runt lite på torget och bara hade det mysigt! Sen satte vi oss på ett café. Sen drog vi hemåt igen. Skolan idag har varit bra! Ja, precis som alla andra dagar. Skitbra! hah, men med bästa girlsen så blir allting så bra! Sista dagen i skolan imorgon!! Åhh, vad glad jag blir! Sen heeeeeelg! Jag kommer ha en naaajs vecka, kan jag bara säga! Nu är snart maten klar här, ciao.




Älskar er! Oavsett vad!


Sooolooooo.

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0