Rykten visar bara att folk inte har något liv!

Okej..

Det finns vidrigt omogna ungar som sitter hemma och tänker ut ett förjävligt rykte om någon. Vem som helst. Jag förstår inte hur man orkar lägga ner tid på en som man uppenbarligen stör sig på så att man måste göra ett rykte för att få uppmärksamhet. Jag förstår verkligen inte de! Okej, om det hade varit ett rykte om att jag hade gjort något pinsamt, men det här? Det är bara så jävla omoget att hitta på. Jag vet fan inte änns vem killen är!

Man hör det från någon hela tiden. ''Är det sant att du blablabla med honom? NEJ, det är inte sant!!!! Det är sånt här som gör en så jävla förbannad. Folk tror verkligen att det är så jävla coolt att starta ett rykte. Men det visar bara hur omogen man är som inte kan säga sanning.. Skulle vara lite kul få veta vem som har sakt det från början. Fan vad jag skulle ställa mig och garva framför dig, hoppas du läser det här!

Jag och många andra vet att det inte är sant, men det finns folk som inte har alla hästar hemma som tror på de. Sorgligt.. Kul att man har ett rykte om kring sig som är såååå sant också! Kul att jag inte heller egentligen tar åt mig, kul att du som startade är så körd! Tack och hej!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0