Paus

Hej, som ni märker så har det inte varit en uppdatering alls denna vecka! Men jag bestämde mig helt enkelt för att ta en paus. Alltså. Från datorn, inte bloggen eller så. Utan bara datorn. Sitter verkligen vid datorn heeela tiden. Och det känns så onödigt när det är super fint väder ute. Plus att nästa vecka har vi massor av prov.. Så jag måste verkligen plugga.. Det är slutbetygen också. Kämpa!

Dagen idag har varit riktigt skön. Mitt humör har varit på topp och mina älskade vänner är bäst. Såklart humöret ligger höögt uppe då! Jag orkar faktist inte skriva exakt hur dagen har varit. Men den har varit perfekt iallafall. Helg också, kan det bli bättre? Nej! Har solat idag också, jobbar på brännan veettttuuu!

Bilder har tagits idag med dom bästa!













Ha en bra kväll! Puss på er gullungar ♥

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0