Ont om tid..

Hejhejhej!

Har precis kommit hem från skolan. Jag var tvungen att ta hagviksbussen idag.. Såg inte ut som skörby kom, och det var sista vid halv fyra. Annars hade jag fått gått hem och det hade jag inte orkar eller inte haft någon tid. Har musik förhör imorgon och jag måste plugga till de, för det har inte gått bra för mig, haha! Idag hade alla nior spexfoto. Och gul var klart bäst! hahahah. Jag tog bild som ni ska få se här nedan. - Ikväll är det träning, eller ja om en timme typ. Så snart serveras det korv här hemma. Sen ska jag lääääsa,lääääsa,lääääsa på musik pappret.. Ni får ha det bra, det bli bara den här uppdateringen idag, måste verkligen plugga. (Egentligen skulle jag sparat tid om jag inte hade bloggat nu..) haha!


Gulas! Klart bäst!!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0