New York

Jag har en stad jag alltid velat åka till. Och det är New York! Kan ni tänka er va coolt det skulle vara? Alla höga hus, fina gator och bara deras omgivning! Staden där man kan shoppa satt pengarna aldrig kommer tillbaka igen, alltså dom försvinner för evigt. Jag har sett massor med filmer som är inspelade i New. Så otroligt fint. Tänk er en underbar vecka där!? Kvällarna, sitta på mysiga ute serveringar och bara mysa av staden. Åhhh, gud! Det tar väldigt lång tid att åka dit, och jag som är så flygrädd.. Skulle det gå? Om jag fick öndska så skulle det vara ett piller som gör satt all rädsla åker bort. Åker bort föralltid. Då skulle jag kunna åka flyglplan till skolan om det vore så.. Okej, då skulle inte änns vi kunna komma upp några meter föränns vi var framme.. haha!

Jag skulle helt seriöst kunna åka fram och tillbaka bara för att. Få bort den där dumma rädslan. Kanske är en sak som bara sitter i huvudet? Jag ska bannemig få bort den isåfall. Om jag fick chansen att åka dit, så skulle jag välja min familj. För jag älskar dom mest i hela världen! Finns inget bättre!!♥ ♥ ♥ ♥  
 










//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: Eli Hedlund

När du är klar med gymnasiet gumman - då skall vi åka dit - New York är en underbar stad som man aldrig tröttnar på... Älskar dig min käraste dotter!!! /Mamma <3

2010-05-02 @ 22:16:14
Postat av: Vendela

JA! Älskar dig!! Puss <3

2010-05-03 @ 15:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0