Lukten av nyklippt gräs är inte fel!

Tjenamittbena!

Har precis kommit hem sen jag drog till skolan och skulle hämta böckerna! Guuud, ibland hatar jag bussarna! Väntade i en timme.. Men sen kom den inte iallafall så jag fick ta hagviken. Ja, men lite frisk luft i två timmar gör ingenting! Har ätit våfflor nyss. Mormor har gjort dom, så oootroligt goda. Det finns ingen som gör dom bättre än henne! Så de så. Ikväll kommer bästaste släkten hit. Vi ska äta middag och ha det trevligt! Om dom inte åker hem så jätte sent så kanske jag kan åka till någon utav mina älskade vänner! haha! Men det lär jag säkert inte få, eftersom jag får inte åka buss själv sent på kvällen. Men om ni läser två rader tillbaka så står det *om det inte blir försent* HAHA! Gud va rolig jag är!

Hoppas ni får en underbar fredag. Det är verkligen jätte fint väder ute. Riktigt skönt! Nu börjar sommaren smyga sig fram. Pappa håller just på att klippa gräsmattan. Och den lukten, den är obeskrivligt good lukt. Luktar verkligen sommar!! Ha en jätte, jätte, jätte trevlig fredag! Så kanske vi hörs senare. Eller imorgon! Puss på er!


Bästa gänget!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0