Lovely day!

Hejhejhejhejhej!

Har precis kommit hem genom dörren. Har varit på utveklingssamtal  i skolan. Det gick bra! Dagen idag har varit bra! Det hände inte så mycket i skolan, men när vi hade slutat så skulle vi brudar ner till centrum, Bella och Shan skulle först hem till Shan och hämta något presentkort eller vad det nu var. Så då promenderade jag och Annapanna ner för det var så fint väder ute. Plus att jag har ju börjat med ett hälso-schema. Så det är väl lika bra att knalla på då! När vi kom fram till centrum så smsade vi våra vänner. Men då skulle tydligen inte dom ner för Bella hade väl fått ''punka'' eller så var det sant, men jag tror inte på de! Så då trallade vi runt där, Anna prövade några stycken jeansleggins på go west. HAHA, hon typ tog i så mycket när hon skulle sätta på sig dom, haha. Ont i magen av så mycket skratt! Haha, med dig tar aldrig skrattatacker slut!!

Sen blev klockan mycket och jag skulle ha utvecklingssamtal som jag sa. Det var vid fyra, så jag tog halv fyra bussen. Skörby, den går ner till futurum också. Sista vändan dit är halv fyra. Så jag tyckte jag var så god i tid. Men då funkar inte stopp knappen... Så jag kunde inte gå av vid skolan.. Lite drygt så jag väntade på att någon annan skulle trycka på stopp. Det blev nåra hållplatser bort.. Då såg jag hur mycket klockan var. Kvart i fyra! Jag fick panik. Så jag fick en liten power-walk i dag! Väldigt skönt, men stressigt var de. Hann precis!

Sen efter de så åkte jag och pappa ner till centrum och köpte strumpbyxor. Det har gått hål i mina som jag hade. - Imorgon är det någon ''moppedag'' i kyrkcentrum. Hela dagen spenderas där. Nu ska jag lägga in lite bilder från dagen. Sedan göra lite svenska! Långt inlägg blev de. Ikväll är det träning! Ha det bra!!












HAHA, jag vet inte hur länge vi garvade åt det här!!
 HAHAHA, som ni ser så är byxorna vääääldigt korta!

Massor med bilder idag, nu ska jag sätta igång med svenskan.
Sedan middag. Sen TRÄNING!

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: anna+

HAHHAHAHAHAHAHHAHAAHHA LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :D MINA TÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

2010-05-04 @ 20:48:49
Postat av: Vendela

HAHAHAHAHAHA, Jag garvar så fort jag ser bilden!! :D HAHAHAHAHAHA

2010-05-04 @ 21:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0