Keep you much longer

Hej,hejsan,hallå,tjena,tja,hola!

Hej på er! Dagen idag har varit bra! Som sakt så hade vi moppe-kurs idag. Och det var ganska skönt. Slippa jobba, men man var tvungen att lyssna väldigt länge. Och det blev jobbigt tillslut. Blev väldigt trött! Vi hade delats in i olika grupper. Man fick gå in i olika rum, så pratade dom om allt som man behöver veta. Trafiken, säkerhet, rattfylleri. Sen var det en gammal gubbe som hade varit med om en olycka på cykel. Han hade ramlat, hade dock ingen hjälm.. Han var tydligen medvetslös i ett år!? Kan ni tänka er att missa ett heeeelt år!? Jag blev väldigt chockad då. Kan ni tänka er vad som kan hända om man inte använder hjälm? Själv så använder jag inte hjälm, men när jag har hört om vad som kan hända (okej, jag vet vad som kan hända, men ja har inte ''brytt'' mig så.)

Vi slutade vid halv fyra tror jag. Då var jag, Amanda, Patrik och Linn kvar och pratade. Fråga mig inte varför.. Men sen drog vi oss mot vivo. Sedan fortsatte vi mot västerängens gunga! haha. Påvägen dit så stannade vi hos Felix lite! Sen har vi bara gått runt lite. Dagens promenad! Just nu håller jag på med svenska arbete. Planchen snart klar. Ska bara limma lite! Ikväll ska jag bara mysa hemma. Är dock väldigt avundsjuk på Matilda Ellman.. Hon ska till Göteborg imorgon och gå på Liseberg! Jag vill också.. - Nu ska jag fortsätta med arbetet. Ha en bra kväll gott folk! (Satan, nu gick jag på planchen.. Inte bra!!)




//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0