I take you there

Tjenamittbena!

Skippar träningen idag.. Plugga som gäller. Massa äckel prov(!!) Varför måste alla lärare sätta proven sista veckorna? Så himla onödigt! Min hjärna är lagom död. Och jag har bara en sak att säga till matteboken. Väx upp och lös dina egna problem. - Har varit på Ikea idag med mami och papi. Vi tittade på garderober. Måste ha en ny när vi flyttar. Den som jag har nu är för liten.. På fredag är det RM!! Åker på fredag, och jag måste få reda på om man ska ta ledigt från skolan? Linda, du skrev på diiin blogg att du bara gick tre dagar nästa vecka. Du skulle på något sen RM. Så min fråga är, när åker vi? haha! Nu ska jag sätta mig framför tv'n. Måste se på ballar av stål. Vet inte när det börjar, antagligen nio? Ha det bra, pussssssar!


Lite mindre än en månad tills Italien!!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0