Hope you find someone new, I really hope you do. Cause I love you.

Godmorgon på er läsare!

Vaknade tidigt idag.. Fråga mig inte varför! Tror min förkylning är en anledning. Gårkvällen var mycket trevlig! Men filmen.. Det är den värsta filmen jag har sett!! Usch.. Den var psykiskt jobbig. Det var parnormal activity(?) Jag som redan har svårt för ''demoner/andar'' haha. Jag lovar, om ni är känsliga. Lova mig att inte titta. Det var ett helvete att somna kan jag säga! Och det sjukaste var att det var en dokumentär. Det betyder alltså att det har hänt i verkligheten. Och dom dog på riktigt..(!!!) Aldrig mer den! Jahapp. Vad ska ni hitta på idag då? Själv ska jag till skolan.. haha! Ska inte stanna utan bara hämta no-boken. Har läxförhör på tisdag och jag behöver plugga ett tag innan. Men sen vet jag inte. Kvällen är iallafall bokad. Släkten kommer hit och äter! Ska bli trevligt! Hoppas ni slipper släpa er till skolan iallafall.. Ha en bra dag! Pusssss



//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0