Godmorgon

Hejhej!

Nu har jag vaknat och är lite trött sen igår. Gud va kul vi hade! Vi grillade, pratade, skrattade och lekte! haha, gud! Kom iallafall hem vid ett och jag orkade inte göra ett inlägg då, men vem sitter och läser min blogg på natten? Men vi hade oavsett verkligen kul! Och Erica räknade ut att vi hade inte gjort en sån hör kväll på 7 månader. Fattar ni hur mycket de är!? Vi måste bättra oss!

Idag vet jag inte vad jag ska göra! Jag vill in till stan och shoppppa! Men ingen kan eller har pengar.. Känns lite trist eftersom jag har pengar och vill ha meera kläder! Men vi hörs under dagen tror jag. Annars så hörs vi ikväll!

Puss









Ha en bra dag, kram!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0