Finaste texten till världens bästa musiklärare..

Tjenamittbena!

Som sakt livet är underbart! Och jag fick nyss mig ett gott skratt av AnnaPannaKarlsson! haha, ja Anna, Shannon och Evelina har gjort en text till våran musiklärare. Som är bäst i hela världen (jo, vi säger så) Här kommer den!

En känsla den är unik och den är ball, Anita att vara utan dig kommer bli mitt förfall.
 Du är ett konstverk av Shagall, jag vill hänga dig i min hall.
 Du är kommunist och liberal du är ett päron utan skal,
du är en max hamburgare på krogen,
 den här sången är rätt omogen.

(med Björn Gustavsson, Carina låten) HAHAHA!

Puss på er!

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: anna

MEN DET ÄR INTE HELA! :D <3

2010-05-11 @ 06:57:26
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: SHAN

INTE KOMMUNIST!

2010-05-11 @ 15:07:34
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: Vendela

HAHA, nej jag vet. Men ni gjorde mera idag! ;)

2010-05-11 @ 18:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0