Dålig uppdatering

Hej bloggen!

Vet att det inte riktigt har varit så bra uppdatering.. Vet inte varför? Känns som jag bara skriver ett inlägg per dag.. Och det är inte okej! Men skoladagen har varit helt okej. Är med Shannon nu och vi sitter vid min älskade dator. Vet inte varför vi inte har tagit med oss våra feeta rövar och gått ut i solen.. Det är varmt! Ingen barngympa idag inte. Avslutning förra veckan! Snart serveras det mat här i huset.

Dagens längtan: Italien om 18 dagar!!
Dagens citat: Allt man slickar på äger man.
Dagens inköp: T-shirt från Lindex och strumpbyxor
Dagens värsta: Fick reda på ett äckligt rykte om mig..
Dagens bästa: Min röv.
Dagens låt: Gettin' over you.
Dagens torris: Isabelleeeee.
Dagens våtis: Shannonnnnn.
Dagens par: Anna och Mathias - Shannon och Johan. Firar tvååå veckor.
Dagens väder: Sol.
Dagens mat: Makaroner.
Dagens plus: mrmorgan.blogg.se
Dagens minus: Anus prov.
Dagens datum: 31/5 - 10


HEJDÅ!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0