The world is insane.

Hej bloggen!

Nu har jag gjort sexualkundskaps läxan. Väldigt freeeesh att läsa om könssjukdomar.. Men det gick bra, och nu har jag det iallafall gjort tills på torsdag. Jag är så himla bra på att göra allt i sista sekund, så då tänkte jag varför inte göra nu när jag ändå inte har något för mig..? Jag har huvudvärk.. Känns som mitt huvud hänger längre ner än fötterna. Alltså väldigt tungt.. Ganska irriterande för det är träning ikväll. Jag vill såklart gå, men det är inte kul att komma men prestera mindre. Känns så onödigt. Är heldre hemma än att bara köra lite, vill komma hem genomsvettig och verkligen känna att jag har jobbat bra!

Vid halv fem ska vi till farmor och farfar. Faster och kusinerna kommer också, så det ska bli trevligt! Var ett tag sen jag var hos farmor och farfar.. Lite trist.. Nu hade jag tänkt att sätta på mig lite spackel och sedan fixa håret. Sitter med mjukiskläder. Hatar verkligen att plugga med osköna kläder..



The world is insane.

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0