Baby don't worry.

Tjenamittbena!

Har kommit hem från bajs skolan nu. Orkar inte skolan just nu. Vill bara ha sommar!! Längtar tills Italien! Kommer bli sjukt underbart att komma bort från tråkiga sverige.. Dagen idag har varit jobbig. Jag har inte kunnat hantera min skratt-anfall.. Vilket inte är så kul.. haha! (A fast NE) Men annars så har dagen varit okej. Idag är det en liten uppvisning med småbarnen. Det är inte riktigt som en uppvisning men föräldrarna kommer och kollar på deras träning. Så det blir som en uppvisning! Hoppas dom sköter sig bara, annars blir det jobbbiiigt.

Hoppas ni har haft en superduper bra dag! Vädret är på topp och mitt humör stiiiger högre och högre! Haha, vi hörs när jag kommer hem! Puss


Här ser vi glada ut..?

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: anna

HAHHAHAHAHHAHA JAG HAR DUBBELHAKA VAFAN!!!!!!!!!!!! HAHAHHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖR HAHAHAHAHAH!!!!!

2010-05-17 @ 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0