Where just friends, what are you saying?

Hej, förlåt för att jag inte har bloggat på någon dag.. Men det har hänt en sak, vill inte ta upp det här. Kärlek, you know? Men jag ska inte börja skriva om det för då kommer tårarna fram.. I lördags var jag med Anna som jag har skrivit. Och vi var hos Matthias. Skrattade sönder åt ett skämt. '' Anna, hur skrämmer man en thailändrare? Hahahah... Man.... HAHAH! Gör VÅGEN! HAHAHAHAHAHAHAH. Jag hade så himla ont i magen efter allt skratt. Det var bra att vi gick till dom Anna, jag lovar. Du fick mig på andra tankar! I söndags var jag bara hemma. Sedan ner på träningen på kvällen. Haha, afro-dans till uppvärmning. Hörs kanske ikväll. Får se om jag orkar. Kärleken tar på min energi just nu.. ♥ 

Puss

Kommentarer
Postat av: shan

allt kommer bli bra gumman ♥

2010-03-22 @ 17:45:06
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: Vendela

Nej, det kommer inte de.. FAN! :(

2010-03-22 @ 18:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0