What ever you want, shawty I give it to you.

Träningen gick  bra idag! Lite seg, men det gick bra. Vi körde mest trampett. Vi hade byggt uppbygnad så vi skulle kunna lära oss överslagskruv. Det gick ganska bra! Lite kul också. Sen körde vi skruvar. Några varv han vi med på tumbling. Sen styrka. Nu ska jag snart packa lite mera. Hinner inte göra det imorgon. Vi kommer hem på lördag. Liten tur blir det. Jag känner på mig att jag kommer lyssna sönder batteriet på mobilen.. Det tar ändå 6 timmar att åka dit.. Har några nya låtar. Känner också att dom kommer bli dåliga eftet ett tag.. Slutar kl kvart över två imorgon, så då kommer papi och hämtar oss vid skolan sen drar vi tror jag. Nej, nu känner jag att jag måste packa lite, och sen hoppa i duschen! Vi hörs på lördag! Massa bilder kommer jag ta! :)

Pussss





Ut i backen igen då..

Vi hörs på lördag!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0