Träningen gick bra!

Hej allihoppa!

Nu har jag kommit hem från träningen. Eller den slutade vid halv nio, sen har jag bara kollat på lite bloggar varit inne på facebook, msn osv.. Träningen gick faktist bra idag! Oväntat bra.. Trodde det skulle bli en väldigt seg träning eftersom jag har varit väldigt trött idag. Känner mig väldigt taggad inför tävlingen på lördag!! Hoppas vi köttar sönder. Just nu är det bara 3 st som kör varven. Några stycken har gjort sig illa nu träningarna innan.. Liiiite surt.. Det är nu man behöver alla som mest. Alla måste kunna prestera bra ifrån sig! Men jag hoppas verkligen det kommer bli bra! Nu tänker jag hoppa i duschen. Vill lägga mig i tid todayyy! Puss på er alla.


Linda, kom igen nu!! Visa vad du går för chilliga unge! Puss på dig!


Rocky-gäng. Vi är bäääst!


Kommer ni ihåg känslan efter att ha samlat ihop tre guldmedaljer?
Den känslan är obeskrivlig. Vi måste kämpa!

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: Vishy vadå?

Vi måste kötta järnet!!!

Tjata på linda!! och säga till sandra att sluta vara så negativ!

2010-03-25 @ 22:41:24
Postat av: Veeendela

JA, ellerhur!! Jag ska tjata på Linda och Sandra ska få en smäll av mig med en sååå dålig inställning ;)

2010-03-26 @ 07:02:47
Postat av: Vendela

Ja ellerhur!! Jag ska tjata på Linda, Sandra ska få en smäll för att hon har en såå dåålig inställning.. ;)

2010-03-26 @ 07:03:35
Postat av: Wendy

Ja, ellerhur!! Jag ska tjata på Linda, och Sandra ska få en smäll för en så otroligt dåålig inställning! ;)

2010-03-26 @ 07:10:30
Postat av: Vendela

ja, ellerhur! Linda ska jag prata med! Och sandra vet jag inte vad jag ska göra med, kanske jaga henne till Kina så att hon får lite vett i huvudet :D

2010-03-26 @ 16:22:18
Postat av: lindiiiiislindis

klart som fan jag köttar imorrn :D! hahahhahahahah snygg bild!!! :@ puussssss

2010-03-26 @ 19:13:40
Postat av: Vendela

Du är alltid snygg på bilder Linda! Haha ;) PUSSSS

2010-03-27 @ 07:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0