TORSDAG

Hejhejhejhejhej igen!

Nu har jag kommit hem från en låång praodag! Har ungefär gjort samma sak idag som igår, fast nu var Markus frisk.. Lite mindre blev det då. Imorgon är det sista dagen på praoen. Vääääldigt skönt säger jag bara! Orkar inte sitta och puttsa bestick, orkar inte dammtorka golvet varje morgon, orkar inte tvätta banorna, orkar inte det här något mer! Blä, varje dag när jag har kommit hem så har jag varit sur av trötthet. Och de leder till bråk med mamma och pappa. Så ta mig där ifrån! Så det ska bli skönt med sista dagen imorgon. Alla andra tycker det är tråkigt eftersom dom har det väldigt chilligt på sin prao.. Men det har inte vissa andra. Jag sitter faktist helldre och jobbar än att vara städtant! Punktslut..

Ikväll är det träning. Eller ja, om en timme ungefär. Sista träningen innan tävlingen.. Hoppas verkligen att det går bra. Annars känner man sig så pressad när man inte står på varven så blir man faktist nästan lite osäker när man väl står där på golvet och ska köra.. Fast jag vet att jag kan! Man blir helt enkelt onödigt mycket mer nervös än man redan är.. Jag har faktist varit så nervös satt jag var nära på att spy, men det var jätte länge sedan. Ni får önska mig en riiiktigt bra träning idag, haha! Ha det braaaa!


Amanda är i Thailand nu!! Guud vad avunsjuk jag är.. Speciellt när man ser en sånhär bild också.. Men om du läser detta så hoppas jag att du har det heelt underbart. Sola lite för mig också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0