This is my life my friend, and I can't be no one else.

Hej bloggen!

Dagen har varit heeelt galen! Det var riktigt länge sedan jag skrattade så mycket. Anna är bara för rolig. Hon är min hobby! Efter skolan var jag med Emelie! Guud vad länge sen det var.. Tråkigt faktist. Vi planerade lite om barngympan, men det blev inte så mycket! Vi satt lite vid datorn och checka lite. Vi tittade på gamla minnen! Fy fan vad jag saknar det!! Sen jag kom hem från Emelie så har jag bara suttit framför datorn med magont.. Har också lyssnat jätte mycket på en jätte fin låt!! Älskar den! This is my life - Anna Bergendahl ♥
Ha en bra kväll sötnosar!





//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: Emelie :D

Saknar!:D Finns grymt många fina minnen med dig! <3

2010-03-03 @ 19:12:01
Postat av: Vendela

JA!! Det finns det med dig också vännen! <3

2010-03-03 @ 20:31:59
Postat av: anna

hahah härligt att jag är din hobby wendy (y);)<33

2010-03-05 @ 00:11:45
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: Vendela

HaHaha! Ja, såklart du är! <3

2010-03-05 @ 07:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0