Jag vill ha vääääärme!

Heej!

Praoen idag gick bra, vääldigt irriterad bara! Vissa människor asså.. Det är faktist lite tråkigt på min prao.. Vi får bara ändå städa överallt. På lunchen så åt jag med Shannon. Vi har bestämt att vi ska luncha varje dag nu innan praoen är slut. Känns annars lite fel att äta på Bcjf själv. Alla stirrar ut en! Imorgon sa dom som jobbar där att det kommer bli jobbigt.. Dom ska tydligen få in mycket nya varor. Och det skulle tydligen bli rörigt också.. Haha, juste jag och Shannon gick till ica på rasten för att köpa pucko. Men båda ville ha så då delade vi på en stooor! Haha, lite roligt att gå runt och bära den.. Fast vi orkade nästan in halva, vi var väldigt mätta!

Ikväll är det träning! Måste tagga. Tävling i helgen! På USM nivå. Ska bli skitkul!! Hoppas bara att vi står på alla varv. Det är det viktigaste och att ha kul såklart! Måste taggaa till ikväll! Mitt mål är att stå på handvolt helskruv! Hoppas verkligen jag gör de!

When I text you, that means I miss you.
When I don't text, that just means I'm waiting for you to miss me.


haha, så charmigt!

Bålsta.. De du inte vet om dig själv, vet alla andra..


URsnygg!

Puss

Kommentarer
Postat av: shan

FUCK U ! HATA BILDEN

2010-03-25 @ 15:53:23
URL: http://anna
Postat av: Vendela

Nej du är URsnygg!

2010-03-25 @ 17:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0