Riktigt underbart skönt!

Tjenixen igen!

Nu har jag kommit hem för ungefär 25 minuter sen. Cirkelspasset var otroligt kul, och jätte jobbigt. Kändes som att jag inte missade en ända liten bit av kroppen. Haha, jag och Sofia har skrattat lite! Haha.. Om saker som inte jag vill ta upp här.. hhaha! Imorgon är det ''första'' dagen på PRAO'N. Ska bli trevligt! Vi får se hur det går, skriver när jag kommer hem! Ha en bra kväll och sov gulllllllllligt!


Är det bara jag som är trött på denna sega vinter? Jag är sjukt trött på att behöva ta på sig vinter jacka.. Jag vill kunna gå ut barfota och springa runt i det gröna gräset! Längtar sjukt mycket på sena sommarkvällar! 

PUSSS

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0