Riding solo.

Hej bloggen!

Nu har jag  gått upp. Jag har sovmorgon idag! Jag följde nämligen med niorna till statsteatern igår, Bella följde också med! Vi hade kul tills teatern spelades.. Hamlet var det vi kollade på. Och ja det är lika tråkigt som det låter. Vi åkte från bålsta station med tåget ungefär något vid 3 och vi kom hem vid 10. Så när jag kom hem kollade jag på tv. Jag var väldigt trött. Gick och la mig vid 11. Idag börjar jag kl 11. Väldigt skönt! Slutar vid halv 2 idag, så det blir en kort dag. Jag ska vara med Jesper idag! ♥  Men jag har extra träning ikväll.. Känns lite sådär på en fredag, men vi har tävling snart och jag måste verkligen lära mig friståendet!

Lyssnar på Jason Derulo just nu, Riding solo. Den är bra! Hääääär är den.




Här är bara en liten del, det gick inte att ta hela låten. Nöj er med den! PUSS

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0