ONSDAG

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhej

Gud jag har jobbat häcken av mig idag på praoen.. Marcus var sjuk, så jag fick ta allt själv. Jag har tvättat golvet, dammtorkat golvet, gjort hamburgare till 28 st, skalat 45 potatisar. Närmare 50 st. Plockat undan all disk, dammsuit mattor. Ja, och det var vääääldigt jobbigt må jag säga.. Slutade kvart över 3. Lite tidigare, hah som jag sa! Jag mötte upp Anna på centrum sedan. Vi tog en fika på cafét. Myysigt! Mycket skratt.. Som vanligt! Sedan gick vi till bussen skrattandes.. Sedan fick jag något ryck i huvudet.. Jag tar nästa buss!? Hah, Anna ba: Du kan ju inte vara seriös nu!? Haha, jo. Det var jag! Väldigt bra där Vendela. Frös typ ihjäl.. haha! Så när jag kom hem så satte jag mig i sängen med datorn i knät, inlindad i en filt.

Idag blir det bara en hemma kväll. Mys med familjen. Linus har blivit frisk så nu känner jag att jag kan visa mig här i huset! hah! Hoppas ni får en toppen kväll och en toppen dag imorgon!


Haha, jag garvar fortfarande..


*ASgarv*


Anna kör en Shannon!

Ha en bra kväll alla!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0