One less lonely girl.

Tjeeena!

Dagen idag har varit bra, (tänker inte skriva att vi ha skrattat för det har vi inte.. HAHA!) Känns som om hela skoldagen har varit i en timme. Den har gått väldigt snabbt. Efter skolan så skulle Anna till stallet, så då tog hon samma buss som mig. Vi går av vid samma hållplats. Sen när vi hade bestämt att vi skulle vara en liten stund så säger hon '' Vi går hem till dig! HAHA! Vadå, ska vi tralla hem till dig nu eller!? Haha, dog av garv. Hon bor liksom i Hagviken, jag i Skörby. Skulle nog ta någon timme att gå dit för oss. Vi åt några mackor när vi kom hem. Sen har vi suttit vid datorn. Kollat dagens nyheter. Vilken sida tror ni de är? Jo, FACEBOOK. - Imorgon åker vi! Ska bli trevligt. Efter skolan åker vi. Så jag måste packa nu typ. Har träning sen. Är väldigt taggad på 1½ skruv!! Nej, nu måste jag sätta fart, annars känns det som jag kommer glömma hälften.. Kanske uppdaterar efter träningen. Förhoppningsvis.


OUTFIT

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0