NU KÖR VI, ALLT ELLER INGET!!

Hejhejhej!

Idag är det täääääääävling! Jag ska vara med på alla varv. Friståendet också. Maggan får inte köra för att hon körde in i väggen i tisdags så hon får inte träna på ett tag. Och då betyder det att jag ska köra hennes plats i friståendet. Kommer bli kul! Vi ska också tävla på USM-regler. Ska bli skiiiitkul! Hoppas verkligen att det kommer gå bra!! Jag vaknade vid 7 imorse av att det var så ljust i mitt rum. Jag orkade inte dra ner (ni vet vad) när jag kom hem igår. Kom hem vid halv 12. Vi kollade på film, och pratade och skrattade! Trevligt om ni frågar mig! Emelie kommer och hämtar mig vid 10 idag. Dåå drar vi till Katrineholm. Kommer säkert komma hem ikväll. Det tar ju en stund att åka också. Menmen..  Kommer förmodligen uppdatera när jag kommer hem!




Jag älskar er, nu visar vi vad vi går för!!


Kämpa rocky ger aldrig upp!


TAGGGGGGGAAAAA!!!!!

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: Gympajenny

BÄST :D nu köööööööööör vi <3

2010-03-27 @ 09:36:31
Postat av: Vendela

JAAA! Nu köttar vi häcken av oss!! :) <3

2010-03-27 @ 09:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0