Magsjuka är rena helvetet!

Hejhej!

Ja, som ni kanske har märkt så bloggade jag inte igår som jag sa att jag skulle göra. Men jag blev nämligen magsjuk igår natt.. Väldigt jobbigt! Men natten till idag så har jag sovit hela tiden, och vaknáde med ett leende på läpparna. Känner mig betydligt bättre idag! Det som är mest irriterande är att vi har prao nu. Och då vill inte jag vara sjuk.. Men om jag mår bra idag så ska jag dra mig mot praoen imorgon! Tror familjen Bellinder har smittat mig? haha! Som ni vet så var jag och tränade med Sofia i måndags. Och hela hennes familj har varit sjuka så, det skulle inte förvåna mig om det kommer där ifrån? haha! Men på andra sidan så tränar jag småbarn också. Och dom drar och hänger i oss hela tiden. Så man ska inte vara så säker!

Eftersom jag mår bättre idag så poppar jag med lite musik! hah.. Dagen idag känner jag redan nu att den kommer vara långtråkig.. Men huvudsaken är att jag blir frisk! Fick en dålig nyhet igår av Shannon.. Tänker verkligen inte ta upp det här. Men jag vill bara att du ska veta att jag finns för dig, och kommer alltid att göra! ♥

Kommer antagligen sitta vid datorn resten av dagen, men då blir det flera uppdateringar! :)


Justin Bieber - Baby

Han är sååå söt!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0