Look in my eyes

Tjenamittbena!

Nu har jag varit hemma ett tag sen jag har tränat dom små liven. Det gick bra, men vi måste fortfarande göra satt dom lyssnar lite mera! Annars har det gått bra. Har ätit middag, det blev korv och potatismos. Mumma! Vi åker till Bruksvallarna på onsdag. Jag hade fått för mig att vi skulle åka i helgen men nej, hah. Kom som en liten chock faktist. Ska bli kul, åka lite skidor med kussarna. Ni kan notera att det kommer bli mycket skratt! Jag ska också göra en liten hälsning från MATILDA ÅBÄKE ELLMAN!  Vi pratar på msn nu, hon ville att jag skulle skriva hur coooool hon är. Okej, pff.. Nu är jag varm! Är du berädd Matilda!? Du är suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper coooool! Gud det där var ansträngande! haha! Hoppas du är nöjd nu! Nu känner jag att jag snart vill umgås lite med familjen, känns som jag sitter instängd på mitt rum varje dag och poppar med musik. Stänger ute världen med andra ord. Haha. Ni får ha en bra kväll!

Pusss


Take me back.. When I was so happy with you. ♥

Kommentarer
Postat av: aaaaas-coola-åbäke.se

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NU ÄR JAG ALLT NÖJD! :D hihihi... gud vad cool jag är :D <3

2010-03-29 @ 19:43:48
Postat av: Vendela

Haha, BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D <3

2010-03-30 @ 15:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0