Let me tell you one time!

Hejhej!

Första skoldagen på två veckor. Det gick finfint! Massa skratt. Har saknat mina störda kamrater! (inge illa menat) Det har varit vanliga lektioner. På bussen hem så skrattade vi ganska mycket, det tänkte jag på nu.. Folk lär ju tro att vi skrattar oavbrutet.. Haha, ibland gör vi de! Nu kanske ni som läser min blogg tror att vi är oseriösa människor. Men vi kan faktist också vara seriösa. Bara det att vi gillar att ha kul. Man behöver inte dölja att skratta för att man tror att man är mindre cool då. Så är det inte! Man ska visa sin personlighet ellerhur? Folk som bara tittar snett på oss, verkar aldrig ha varit på glatt humör. Många ser säkert oss som omogna jävlar, men vi har faktist ett liv. Vi uppskattar de och har riktigt jävla roligt. Ni kanske borde testa de? Det är underbart roligt. Bara ett tips.

Ska snart på barngympan! Hoppas det går lite bättre idag en vad det gjorde förra veckan. Ja som jag skrev. Lite tårar hit och dit. Jag har märkt att våren är påväg! Så skööönt. Är så himla trött på snön nu.. Kan det inte bara försvinna!? Jag vill ha sommmmmmmar!   Nu hade jag snart tänkt att byta om sen ner till hallen!


OUTFIT

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: shan

Till skilland från en massa andra så vågar vi vara oss själva <3

2010-03-29 @ 17:43:25
URL: http://anna
Postat av: Vendela

Ja exakt. Man måste kunna vara sig själv! Vi sprider bara glädje, men vilket ibland kan vara lite irriterande. Men hallå!? MAN LEVER BARA EN GÅNG <3

2010-03-29 @ 19:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0