Kvällen var bra!

Hejhej!

Förlåt jag bloggade inte när jag kom hem. Vi satte oss vid datorn vid 1 kanske? Vem vill läsa min blogg då? Men jag tänker berätta lite om igår. Vi drog från Anna vid halv 7. Sen mötte vi Joel och Jesper vid stationen, bussen hade redan gått så vi fick vänta ett tag. Väldigt kallt! Sen kom bussen, vi var tvungna att ta den som går via hagviken och vi skulle till fånäs, satt det blev lite längre.. Vi hoppade av vid infra park, och visste inte var vi va typ efter ett tag. När vi var vid fånäs så mötte dom oss efter typ en timme känndes det som.. Men sen var vi tvunga att vänta på Shannon och Bella i typ en timme.. Då var det vääldigt kallt! Men vi hittade dom tillslut.

Vi satt i hans, inte lilla med det känndes som de eftersom vi var 10 st typ några timmar. Sen kom det någon till och stannade ett tag sen gick dom igen, hah. Hängde inte med så mycket. Vi drog hem vid 11. Som tur var kunde Bellas mamma köra mig och Anna hem, annars hade vi typ frusit sönder våra tår.. När vi kom hem så fixade vi hennes säng, sen satte vi på en film. The proposial. Väldigt bra! Vi somnade vid 4.. Så är lite trött. Nu kommer bilder!


Anna var äntligen klar!


Okej?


Glaaaaad cheeeeeeeeeej


I väntan på bussen


LALALLALALA


Ännu en glaaaad cheeeej


How to be a ninja, right?


..


I'm sorry, youu losee! hahahaha

Hörs ikväll!

PUSS

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0