I'm so sorry, the pain is gone.

Liten ändring i planerna för ikväll! Ska sova hos AnnaRödbetanMähäKarlsson istället! Vi ska vara med Matthias så då drar vi hem till henne sen efteråt. Slipper farmor hämta mig sent. Nu har jag duschat och klätt på mig. Ska fixa mig hemma. Faster ska handla så då kör hon mig hem, sen kommer Anna lite senare, efter stallet blev de! Så vi fixar oss tillsammans! Imorgon kommer mami och papi hem. Hope you have fun! Linus sitter bredvid mig och spelar något spel på en annan dator. Jag sitter bredvid honom med en anna dator. Haha! Han har hörlurar på sig. Vi ser ut som '' Hej, kom och lana med oss? ''


AAAAAAAAAAAAANNNNAAAAAAAAA


Kunde ta bilder jag redan har laddat upp! :)

Puss på er! Hoppas ni verkligen får en toppen lördag!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0