If we ever meet again

Hej blogggggen!

Ja, sa ju att jag skulle sitta vid datorn hela dagen.. Nu är jag vääldigt trött. Kanske ska ta en p-nap? Har lyssnat på musik, varit inne på facebook, bloggat, lyssnat på Justin Bieber, bloggat, skrattat och ja. haha! Det jag vet är att ni har haft mycket roligare än vad jag har haft. Men imorgon så blir det PRAO! Äntligen så får jag komma ut i den fria luften. Jag har faktist fått i mig lite mat idag, hade inte ätit sen 11 igår morse.. Och då för någon timme sen tyckte jag att det var en bra idé att äta något! Okej, det var faktist inte jag det var pappsen som tvingade i mig en macka! Men det var gott. Vet ni, jag ska faktist försöka sova lite nu, men vi hörs säkert lite senare!









(ASGARV åt Linus på denna bild)




Vill verkligen till värmen!  Skulle sitta prefekt.

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: shan

super härliga bilder gumman ! ♥ :)

2010-03-18 @ 17:27:29
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: Vendela

Tack, shannnnnon! <3

2010-03-18 @ 17:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0