If I can turn back time and make you stay.

Godmorgon!

Har varit uppe ett tag nu.. Linus kom in och klappade hundarna så sängen skakade. Inte alls ovanligt! Om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur mycket klockan är nu.. Ska man dra bak eller fram? Haha, ingen aning fakist.. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ringa Fanny? Vi hade bestämt att vi skulle vara för ett tag sen. Men det blev aldrig av.. Får se! Ikväll är det iallafall träning!! Längar till tusen. Är så himla taggad för att köra nya övningar!

Om 8 dagar fyller jag år! Det har jag glömt att säga.. Lite dåligt där.. Får se om jag får något fint! Men jag älskar mina päron iallafall! haha! ♥ På påsklovet ska the hole family till Bruksvallarna! Ska bli trevligt. Lite skidor, men mest snöskoter! (?) Ha en bra dag, så hörs vi om ett par timmar! :) 

Puss

 

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0