I feel so alive

Hej!

Har varit hemma ett tag nu sen jag har tränar småbarnen. Det var ganska rörigt idag.. Folk trängdes, ramlade, grät och var lite smått sura. Men vissa träningar är så. Det vet vi alla. Händer sådant för mig också, man känner sig inte riktigt på topp och är väldigt trött. Så kan man låta sur, fast man inte menar något illa.. Imorgon är det träning! Hoppas jag inte är lika trött som i söndags. Men det är inte så konstigt att kroppen ville en sak och huvudet en annan.. Grät i timmar den dagen. - i helgen är det tävling! Poängjakten heter den! Det gäller att samla på sig så mycket poöng som möjligt.. Så hoppas verkligen der går bra, vi sattsar väldigt bra nu tycker jag! Hoppas ni får en bättre kväll än mig..

Puss


I can't forget you.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0