Hoppas kvällen blir bra!

Hejhej!

Gud jag har inte duschat än, jag kom på att jag var tvungen att städa mitt rum innan AnnaPanna kommer. Hon ska sova här. Nice! Nu har vi kanske pratat i tele i 20 minuter och bestämt hur dagen och kvällen kommer se ut! Anna ska först till stallet en sväng, sedan kommer hon till mig. Ville ta något ur min garderob tydligen, sen ska vi ta bussen till stationen och så ska jag köpa busskort som jag måste ha nu! Sen tar vi bussen hem till Anna så ska typ hob duscha och jag typ dö vid hennes dator. Haha, nej då kan jag fixa mig lite också. Sen vet jag faktist inte vad vi gör, vi kanske ruttnar hemma hos henne ett tag. Vid sju drar vi ner till stationen och byter buss återigen och drar oss mot fånäs. Vi ska träffa några stycken hemma hos Matthias. Så jag hoppas kvällen blir lyckad! Nej, nu måste jag hoppa i duschen, ska hinna torka mitt hår också.. Innan Anna kommer runt 2. Men vi hörs hos Anna när vi är där. Ha en bra dag!

PUSS



//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0