Heeeelg

Godmorgon!

Gud vad tidigt jag vaknade idag.. Somnade vid 2 igår och vaknade av att det var jätte ljust i mitt rum och klockan var 7.. Somnade om i kanske 30 minuter, så jag känner mig ganska nyvaken! Planerna för idag vet jag inte faktist. Jesper kanske tittar förbi senare idag. Anna kommer säkert också! Ikväll ska vi till Matthias, har ingen aning om vad vi ska göra, får väl hitta på något. Jag kom på att jag måste ringa Anna lite senare.. Vad ska ni göra ikväll? Känner att dagen kommer bli bra, men vi får se! Juste vi fick gäster igår, Elin och Denise. Våra gamla grannar. Det var trevligt! Nu ska jag snart hoppa i duschen. Vi hörs senare under dagen! Ha en jätte bra dag och njut av att det är heeeelg!



HAHAHA, asså hur kan man filma sådant och lägga ut det på youtube. Heelt sajkad!

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA, okej seriöst LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL xd

2010-03-06 @ 11:09:51
URL: http://annashan.bolgg.se
Postat av: Vendela

HAHAHAHA, så jävla sköön! ;)

2010-03-06 @ 12:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0