Har bara gått och väntat..

Hej bloggen!

Dagen idag har varit bra. Helt vanligt, slutade kl 2 och det var ganska skönt! Fick ett tråkigt samtal idag.. Pappa skickade ett sms under min lektion. Han sa att jag skulle ringa upp när jag hade slutat. Jag gjorde de och fick ett tråkigt besked.. Molly har dött. (min hamster) Hon blev 2½ år. Och det är ganska länge, så jag är glad att hon har levt väldigt länge. Hamstrar lever inte så länge.. Så vi har bara gått och väntat på att det skulle hända. Känner mig lite nere. - Har träning idag! Ska bli skönt. Vi ska förmodligen köra tumbling och trampett. Sen ska vi ha ''peptalk'' också! haha. Snart serveras det mat här i huset, ha en bra kväll allesammans!

PUSS

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0