Haha..

Heej bloggen!

Första dagen i skolan, helt okej. Men Anna livar alltid upp allting! Kan berätta vad som hände idag. haha.. Vi satt vid kuratorn och skrattade som vanligt. I ett rum precis bredvid satt några lärare från varje färg och hade ett stort möte. Jag hittar en fluga på golvet som typ inte kan flyga, Anna tittar jätte nära den. Den typ ser död ut, men sen helt plötsligt så flyger den in i Annas face liksom. HAHA! Anna gallskrek verkligen i 5 minuter! Och som jag sa så var det där stora mötet i rummet precis bredvid! hhahaha. Guud vad vi skrattade.. Haha, nu kommer våran dåliga humor upp igen.. haha, gud jag sitter och skrattar när jag skriver det.. Nej, seriöst nu då.

Dagen har varit bra. Jesper följde med hem idag! Blev inte så länge eftersom jag har barngympa idag. Det var inte många som kom.. Säkert magsjuka eller något? Jag vill inte bli sjuk. - Imorgon ska jag och Anna förmodligen vara. Vi har ett engelska arbete som ska vara klart på fredag och vi är inte klara.. Sen på onsdag ska jag vara med Emelie, som var tuusen år sen.. Vi ska planera lite om barngympan! Men hörni ni får ha en bra kväll så ska jag göra något åt min vidriga magont!

PUSS



//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: Emelie :D

1000 år känns typ som 100 000 000 år med tanke på hur mycket vi va förut:P <3

2010-03-01 @ 19:34:31
Postat av: Vendela

ja, det känns lite tråkigt faktist.. Men det är så mycket i skolan också. Men vi får se till att ändra på de :D <3

2010-03-02 @ 17:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0