Godmorgon

Hej och godmorgon!

¨Nu har jag gått upp och plattat mitt hår och klätt på mig. Ska alldelles strax sminka mig också! Pappa kommer och kör mig till praoen idag vid 8. Eftersom Linus är sjuk och mamma ska vara hemma med honom. Så då kan inte mamma köra, ja väldigt onödig information menmen.. Idag slutar jag 4, men som vanligt så kanske jag slutar tidigare, eftersom det har vi gjort nu i några dagar. Vi har bara gått till 4 en gång. Satt ska inte lova att vis alutar fyra idag. Efter skolan ska jag vara med ÅBÄKE! Det var ett tag sen vi sågs så vi tycker det passar skitbra nu! Ni får ha en toppppppen dag idag, så hörs vi om ett par timmar!



Puss från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0