FREEEEDAG

Hejhejhejhejhejhejhej, idag har ni en glaaad Vendela!

Sista dagen på praoen. YES!! Seriöst det har varit såå tråkigt.. Skönt med fredag också! Suuper skönt! Jags slutar eventuellt kl 4 idag. Kanske tidigare om man får hoppas.. Sen tror jag ska ta en sväng till centrum och köpa saker till tävlingen imorgon. Sen ska jag antagligen hem och ruttna tills kl halv 8. För då ska jag till Bella. Shannon kommer också vara där! Anna dissar oss för en värktablett.. ( haha, nu fattar ingen utav er, men haha!) Och om man dissar oss mot en värktablett så är det riktigt illa, Anna fortsätt läs!! Riiiktigt illlaaa.. Nej, nu måste jag äta frukost så jag hinner med bussen. Ha en toooooppppppeeeeen dag! Puss


Jag ser... läskig ut på bilden (!!) ..

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: anna

haha men ni har ju inte ens frågat om jag ville med? ;) Äh, värktabletter är tuffa :$

2010-03-26 @ 07:41:52
Postat av: Vendela

Vet du, vi har redan diskuterat det där idag. haha! Kanske? ;)

2010-03-26 @ 16:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0