FREDAG

Heej!

Dagen idag har varit bra! Mycket städ blev det idag.. Lite tråkigt! Men vi fick sluta tidigt idag. Halv 3. Spelade lite bowling innan jag gick också. Sedan promenerade jag hem till Farmor och Farfar. Har ätit lite sen jag kom hem. Lite senare ska vi hem till Faster. Tacos blir det där. Väldigt trevligt! Vi kommer spela kort, det vet jag att vi kommer göra, det är som en tradition! Blir borta hela helgen som jag har sakt. Kommer hem på söndag. Träning på kvällen då också. Längtar! Har inte tränat på 2 gånger och jag måste verkligen kunna friståendet! Jag får helt enkelt öva,öva och öva. Vad ska ni göra en så trevlig fredag? Hoppas ni får en bra fredag och helg! Kan inte lägga upp bilder nu under helgen, men hoppas det räcker med att jag uppdaterar iallafall! Vi hörs kanske senare ikväll, puss på er!


//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare :D

GURKAN :D

2010-03-19 @ 20:07:31
Postat av: WENDY

YES! TO-MAY-TOE :D

2010-03-20 @ 12:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0