Vad skulle jag vara utan er? Det är ni som är så otroligt snälla, verkligen bryr sig. Det är ni som har visat att jag kan lita på er, jag hade inte varit den jag är utan er! Jag har haft många ''bästa kompisar'' många är kvar några har gått bort för evigt! Ni har visat att ni är mina ''bästa kompisar''. Jag älskar allt med er! Precis allt! Ingen idiot ska få komma emellan oss. Vi fyra, föralltid har jag lärt mig att man inte ska säga men man kan alltid hoppas! Jag kan tänka mig hur sommaren 2010 kommer se ut! Det kommer se underbart ut. Tänk er vi på en strand bara njuta av sommaren och livet. Fyfan, vad jag längtar! Vi har så jävla många underbara minnen!I really love you!
























Ni är guldvädra!  ♥ ♥ ♥ ♥

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: Shannon

Aw :) Nutiis ♥

Och klart så måste du välja de charmigaste bilderna ... ♥

2010-03-05 @ 17:00:19
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: anna

Älskar dej också hjärtat <3

2010-03-05 @ 22:03:41
URL: http://annashan.blogg.se/
Postat av: Vendela

Haha, ja såklart Shannon! Älskar dig ♥

2010-03-06 @ 01:19:04
Postat av: Vendela

Puss ♥

2010-03-06 @ 01:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0