Besök hemma hos Farmor och Farfar

Hejsvejs!

Första dagen på praoen idag. Det gick bra! Vi fick ta hand om disken, cafeterian och banorna. Och såklart bowla också precis innan vi fick sluta! Det var ganska kul. Lunchade med Shan och Calle. Trevligt, trevligt! Fick sluta halv fyra idag. Skulle egentligen sluta fyra, liiite sent enligt mig! haha. Jag promenerade hem till Farmor och Farfar efteråt. Ska nämligen sova hos dom i några dagar! Mamma och Pappa har åkt till Wien. Väldigt svartsjuk är jag.. Ikväll sover jag hos farmor, imorgon hos Faster, sen har jag ingen aning! Imorgon är det freeedag. Väldigt skönt må jag säga. Nu serveras det mat här, luktar väldigt gott! Hörs imorgon! Ha en bra kväll! :)


PUSS

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0