Är faktist riktigt nöjd!

Hej!

Tävlingen idag gick bra! Vi hade några missar.. Jenny landade bra i handvolt 1½ skruv men fick sedan för mycket fart och ramlade.. Veronica landade i nerslagsbädden och körde salton jätte låg. Men vi fick bra poäng iallafall tycker jag. På trampett satt verkligen 1½ skruvarna som en smäck. Seriöst så klockrena! Jag var med i friståendet och jag tycker det gick bra! Lite osäker i vissa tillfällen men det gick riktigt bra! För övrigt så hade vi riktigt kul tillsammans! Truppen är helt underbara! ♥ Har faktist nästan precis kommit in ur dörren. Vi stannade och åt på donken. Vääldigt trevligt! Vi fick ingen medalj, men vi har gjort en riktigt bra insatts!! Vi har kommit ett steg längre upp och det är skitkul!

Imorgon är det söndag och ja vet inte riktigt vad jag ska göra! Får se helt enkelt. Kanske ska prata med Matilda? Vi kunde aldrig vara när vi skulle vara, hon blev sick.. Träning imorgon också! Träning på våruppvisningen? Det blir det säkert. Ha det toppen så länge. Så  hörs vi kanske senare ikväll!


HAHAHAHAH! Klockren!


Jensan på topp!


Rätt tillfälle! HAHA

Bilderna jag tog, hade inte tid, allting gick så jädrans fort! Kommer säkert bilder lite senare. Kan få lite bilder av Jensan eller Linda på msnnnnnn.

Puss

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: lindiiiiislindis

HHAHAHAHHAHA FYFAN BILDEN PÅ MIG UUUUSCH

2010-03-28 @ 14:41:56
Postat av: Vendela

HAHAHAAHAHHAHAH! SÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGGGGG!

2010-03-28 @ 21:36:45
Postat av: lindiiiiislindis

HAHHAHAH ELLER INTE

2010-03-29 @ 20:01:28
Postat av: Vendela

HAHAHAHAHA JOOO!!!

2010-03-30 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0