Äntligen! Helg, slut på prao. Kan det bli bättre?

Haaalllååå!

Nu har jag varit hemma ett tag. Precis när jag kom in så stod det ett par 2 söta hundar som var så glada att jag kom hem! Så jag gick ut med dom direkt. Så nu har jag lekt lite med dom också. Och nu sitter jag här. Sista dagen på praoen idag!! YEES! Jag har nog aldrig längtat så mycket till skolan som det här.. Men seriöst. Skolan är mycket bättre!! Sandra kom och hälsade på mig på praoen idag. Mycket trevligt! Vi gick till hennes ex och hämtade lite saker som hon hade där. haha, lite stelt av honom, eller vad tycker du Sandra? haha! Sen gick vi till bussen. Hennes mamma skulle komma med hagviken och jag skulle med skörby.

Ikväll ska jag till Bella som jag skrev i förra inlägget! Vid åtta drar jag dit och jag vet faktist inte vad vi ska göra. Men dom får mig alltid på bra humör så det blir kul oavsett om vi inte vet vad vi ska göra eller inte! Imorgon är det TÄVLING! Så det blir inte sen kväll iallafall. Så långt vet jag. Kanske lägger in ett inlägg när jag kommer hem? Men det är bara kanske. Jag måste packa också. Tänker göra det ikväll för jag orkar inte göra det imorgon. Plus att då behöver jag inte gå upp tidigare bara för att packa! Bra där Vendela. Du tänker till för en gångs skull.. ;)


Dagens..


Iskall..

//Vendelahedlund

Kommentarer
Postat av: Vicky prick!

Vendela du är så hi la fiiin på alla dina bider :D

2010-03-26 @ 19:32:10
Postat av: Din bästa vän sandra !! <3

Hahahah ja jävlit stelt :P hahahah men de e bara för att han e en tönt ! :D <3<3

2010-03-26 @ 19:44:52
Postat av: Vendela

Tack så jätte mycket vicky! Du är mycket finare iallafall! :)

2010-03-27 @ 07:14:50
Postat av: Vendela

Hhahahah! Det var liiiiite roligt faktist ;) hahahah! <3<3

2010-03-27 @ 07:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0