Anledningen till ett så dåligt uppdaterande.

Heeeeeej.

Det var ett tag sen nu! Men jag har en anledning till det också. Det var nämligen så att för drygt en vecka sen så skulle hela klassen till brandstationen. Då gick Shannon, Bella jag och Anna hem till mig och åt lunch. Sen så orkade jag och Anna inte gå dit. Det kändes helt meningslöst.. Men det fick vi reda på sen att det inte var.. Mamma fick såklart reda på detta och tyckte inte alls att det var bra! Det var skolk.. Det håller jag med om att det var, men i det läget kändes det inte som de! Peter (läraren) ringde hem och sa att vi aldrig dök upp.. Och saken blev inte bättre. Så det jag försöker komma fram till är att mamma och pappa tog min mobil och data i en heeel vecka! Så det är anledningen till att jag inte kunnat blogga! Tänker berätta lite hur veckan har varit!

Måndag: Den dåliga dagen.. Skola, brandstationen som aldrig blev av. Mobil och data tagen.. *Man lär sig av sina misstag*

Tisdag: Skolan, väldigt lång och trött dag. Hem efter skolan sen ner och träääääna.

Onsdag: Kort dag. Om jag minns rätt var jag med Anna? Vi övade på Engelskan.

Torsdag: Lång dag, slutade halv fyra. Hem snabbt sedan ner och trääna.

Fredag: School, sedan hem till shannon. Ut och träffade Jesper, Eric och Matilda. Vääldigt trevligt!

Lördag: Hemma. Eller va det lördag vi träffade Jesper, Eric och Matilda? Jag och mitt minne.... (!!)

Söndag: Ledarträff på Aronsborg, väldigt trevligt! En riktigt rolig uppgift fick vi! Hem liten stund sen åkte hela familjen till Åsen och träffade några. Sen hem och for till träningen.

(idag:) PRAO, men blev tillslut en studiedag! haha, fråga mig inte..

Goodbye people!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0