Världens bästa lag!

Jag kommer ihåg när håbogymnasterna skulle byta till bgk. Jag kan säga att jag gillade inte de! För jag gillade att vi var några i gruppen, det var mysigt! Men veckorna gick och jag började gilla det mer och mer. Första tävlingen var RC i Örebro? Har jag rätt? Och det var skitkul! Tittade faktist på den videon för några dagar sedan. Och guuud vad vi har förbättrats! Verkligen! Vi tyckte vi var skitbra då, haha vad är vi inte nu då!? Fler och fler tävlingar kom och vi hade det jätte kul tillsammans! Träningsläger och allt. Jag började faktist då inse att det var riktigt kul att få några nya medlemar i truppen! Sedan dess har jag verkligen älskat laget!

Och jag måste också bara säga att varje gång jag verkligen har mått piss så kommer man ner på träningarna och blir ur lycklig! Och det är det bästa som finns. Alla har dagar när ingenting är bra, allting är piss! Vad är livets mening? Alla har sådana dagar! Och det finns inge mer underbart än att komma ner till dom bästa och träna ut ilskan! Det är jätte skönt! Sen tycker jag att det ska bli riktigt tråkigt om någon ska sluta efter sommaren! För vi har verkligen skitkul tillsammans! Säg någon träning, kvällar, läger osv vi inte har skrattat häcken av oss!?

Och när jag säger att jag älskar er, så menar jag de! Och vi är bäst! Även fast det inte kan kännas som de ibland. Vi vet att vi är bra! En sak som jag tycker alla ska tänka på det är att varje träning tänka positivt, allt går bara man vill! Ellerhur?

BÄSTA LAGET! KÄMPA ROCKY!!!!!!





























HAHA!



Finns så mycket bilder! Men det skulle ta år att visa alla!
Puss på bästa laget!

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: linda

åh jag kan inte än att hålla med om allt!!

2010-06-12 @ 17:23:52
Postat av: sofia

åh jag blir så glad!!!!! Älskar oss. Vi är verkligen bäst.

2010-06-12 @ 20:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0